How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses?

Gegeshidze Konstantine (2017) How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Final Version. Konstantine Gegeshidze, How Can a Business Blog Create Competitive Adv..pdf] PDF
Final Version. Konstantine Gegeshidze, How Can a Business Blog Create Competitive Adv..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Commerce

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Commerce and Marketing (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Orosz Pál
NEM RÉSZLETEZETT
Online Marketing Teacher

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SEO, Content Marketing, content optimisation, blogging
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 05. 13:14
Utolsó módosítás: 2017. Júl. 03. 11:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet