A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára

Cseriová Andrea (2017) A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára teljes dolgozat.pdf] PDF
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára teljes dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára mélyinterjú leiratok.pdf] PDF
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára mélyinterjú leiratok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (476kB)
[thumbnail of A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára -  Kérdőív válaszok.xlsx] Microsoft Excel
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára - Kérdőív válaszok.xlsx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (51kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Eszes István
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Windows 10, Microsoft Magyarország, Szoftvermarketing, Operációs rendszer, Hatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 05. 08:10
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet