A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában

Bereczki Szilvia (2017) A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of bereczkiszilvia_ahazaikönyvkiadokjelenleteasocialmediaban.pdf] PDF
bereczkiszilvia_ahazaikönyvkiadokjelenleteasocialmediaban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Hipotézisem szerint a social média alkalmazása pozitív hatással bír az olvasók elköteleződésére, közösségépítő szerepe hat a könyvkiadó megítélésére és végső soron növeli a kiadó hírnevét Ezért dolgozatomban a Könyvmolyképző Kiadó működését bemutatva, s kommunikációját elemezve kívántam szemléltetni a hazai kiadók közösségi média jelenlétét. Azt vizsgáltam, hogy az újmédia (web2.0) által teremtett új, interaktív közösségi platformok használatának integrálása a marketing kommunikációs stratégiába, milyen befolyással bír a fogyasztói magatartásra, vagy pusztán az új technológia által megváltozott felhasználói igényekhez való alkalmazkodásról van szó.

Magyar cím

A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Krasztev Péter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Könyvkiadás, Közösségi média , Marketing kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 08. 10:37
Utolsó módosítás: 2017. Okt. 05. 12:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet