Markenhotellerie in Deutschland

Cséri Júlia (2014) Markenhotellerie in Deutschland. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
DIPLOMARBEIT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Die Arbeit befasst sich mit der Markenhotellerie in Deutschland. Bestimmte Rankings der Hotelmarken werden bekannt gegeben. Eine exklusive Hotelkooperation, die "Small Luxury Hotels of the World" wird ausführlich charakterisiert und der zu dieser Hotelkooperation gehörender Hoteltest beschrieben und bewertet. Das Ziel der Arbeit war zu beweisen, dass die Marke ausschlaggebend für das Hotelwesen ist.

Magyar cím

Szállodaláncok Németországban

Angol cím

Hotelchains in Germany

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Kleininger Pál NEM RÉSZLETEZETTfőiskolai docenspkleininger@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Markenhotellerie, Hotelketten, Hotelkooperationen, Hoteltest, Betreiberformen
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Dátum: 2014. Dec. 10. 16:16
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 27. 14:41

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet