A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban

Munkácsi Péter (2014) A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Munkácsi Péter szakdolgozat.pdf] PDF
Munkácsi Péter szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Brávácz Ibolya
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Online marketing, Marketingkommunikáció, Marketingkommunikációs eszközök, Közösségi oldalak
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 11. 11:33
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet