The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective

Lőrincz Kata (2014) The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Szabó MihályNEM RÉSZLETEZETTelőadómszabo@hunomic-invest.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Possibility, Transdanubian, Equestrian Tourism, Mary Trail
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Dátum: 2014. Dec. 11. 16:52
Utolsó módosítás: 2015. Már. 24. 14:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet