A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása

Mácsai Dorottya (2017) A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat M.D.A. 2017.pdf] PDF
Szakdolgozat M.D.A. 2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (23MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásminőségének felmérése és ezek javítására vonatkozó lehetőségek feltárása. Részletesen körbejárom és bemutatom a szolgáltatással, minőséggel, vevői elégedettséggel, szolgáltatásmarketinggel és szolgáltatásminőséggel kapcsolatos témákat, majd saját kutatásomat és annak eredményeit ismertetem. Célom a WizzAir szolgáltatások kritikus pontjainak megkeresése volt, majd javaslatok tétele a ezek jobbá tételére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
PhD Karakasné Dr. Morvay Klára
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Wizzair, Fapados légitársaság, Szolgáltatás, Minőségfejlesztés, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 24. 09:28
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 02. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet