Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül

Juhász Mirella Vanda (2017) Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Juhasz_Mirella-Panaszkezeles bemutatasa a Four Seasons Front Desk peldajan keresztul.pdf] PDF
Juhasz_Mirella-Panaszkezeles bemutatasa a Four Seasons Front Desk peldajan keresztul.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Debreceni János
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: panaszkezelés, vendégelégedettség, front office recepció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 27. 12:07
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 02. 14:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet