A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására

Barsi Vivien (2017) A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Barsi Vivien - Szakdolgozat.pdf] PDF
Barsi Vivien - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Kovács András
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens PhD, BGE KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Online marketingkommunikáció, Közösségi média marketing, Fiatalok online médiafogyasztása, Facebook, YouTube, Instagram
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 10:32
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 12. 15:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet