A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására

Barsi Vivien (2017) A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Barsi Vivien - Szakdolgozat.pdf] PDF
Barsi Vivien - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. habil Kovács András
UNSPECIFIED
főiskolai docens PhD, BGE KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Közösségi média , Online marketingkommunikáció, Közösségi média marketing, Fiatalok online médiafogyasztása, Facebook, YouTube, Instagram
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2017. Dec. 01. 10:32
Last Modified: 2018. Feb. 12. 15:45

Actions (login required)

View Item View Item