A technológiai innováció szerepe az Y és Z generáció kommunikációs- és médiafogyasztási szokásaiban

Hertlik Bianka (2017) A technológiai innováció szerepe az Y és Z generáció kommunikációs- és médiafogyasztási szokásaiban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hertlik Bianka_Szakdolgozat.pdf] PDF
Hertlik Bianka_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. November 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Hertlik Bianka_Szakdolgozat bizalmas kezelés.pdf] PDF
Hertlik Bianka_Szakdolgozat bizalmas kezelés.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (122kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Prof. Dr. Józsa László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: technológia, innováció, kommunikáció, médiafogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 28. 14:36
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet