A közösségi oldalak szerepe az online marketingben

Gál Máté Péter (2014) A közösségi oldalak szerepe az online marketingben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

A közösségi oldalak szerepe az online marketingben

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Brávácz IbolyaUNSPECIFIEDAdjunktus bravacz.ibolya@kvifk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Online marketing, Közösségi média, Web 1.0, Web 2.0, Marketing eszközök
Depositing User: Haász Antal
Date Deposited: 2014. Dec. 12. 12:51
Last Modified: 2015. Apr. 20. 15:33

Actions (login required)

View Item View Item