A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése

Déri Luca (2017) A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Déri Luca - SZAKDOLGOZAT - feltöltésre.pdf] PDF
Déri Luca - SZAKDOLGOZAT - feltöltésre.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 01..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes (1).pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (125kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstartégia, UPC Magyarország Kft., Happy Home, Fogyasztói megítélés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 09:47
Utolsó módosítás: 2018. Már. 06. 14:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet