Psychological effects of advertising on schoolchildren and teenagers

Radnai Viktória (2017) Psychological effects of advertising on schoolchildren and teenagers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation végleges.pdf]
Előnézet
PDF
Dissertation végleges.pdf

Download (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban olyan témákat feszegetek, hogy a reklámozás hogyan nőtte ki magát a jelen formájára, milyen hatással van az agyra, és hogyan befolyásolják a tudatalattinkat. Célom, hogy megtudjam, hogyan irányítja a gyerekeket a média, a reklámok jó irányba viszik őket, vagy jó felé halad a Z generáció.

Magyar cím

A reklámozás pszichológiai hatásai az iskolásokra és a tinédzserekre

Angol cím

Psychological effects of advertising on schoolchildren and teenagers

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Effects of advertising, Social media, Children, Online advertisements, Instagram
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 05. 15:38
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 19. 14:03
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/13316

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet