Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása

Nagy Norbert Marcel (2017) Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása_Nagy_Norbert_Marcel.pdf] PDF
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása_Nagy_Norbert_Marcel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, telekommunikáció, ügyfélszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 10:59
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet