A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai

Vass Ádám (2017) A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLDOZAT - Vass Ádám.pdf] PDF
SZAKDOLDOZAT - Vass Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of ÁTIRATOK - Vass Ádám.pdf] PDF
ÁTIRATOK - Vass Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (982kB)
[thumbnail of Magyar kérdőív - Adatbázis xls.xlsx] Microsoft Excel
Magyar kérdőív - Adatbázis xls.xlsx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (60kB)
[thumbnail of Német kérdőív - Adatbázis xls.xlsx] Microsoft Excel
Német kérdőív - Adatbázis xls.xlsx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (29kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szánthó Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Politikai marketing, Tömegkommunikáció, Marketingkommunikáció , Hatásvizsgálat, Tömegmédia, Tömegpszichológia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 02. 09:24
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 02. 11:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet