Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation

Bárány Viktória (2017) Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation végleg.pdf] PDF
Dissertation végleg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Fairtrade jelenléte Magyarországon összehasonlítva Svédországgal és a 3 leghatékonyabb marketing kommunikációs eszköze a Z generáció körében

Angol cím

Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fairtrade, Marketing, Hungary, Sweden
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 05. 15:12
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 19. 15:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet