Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon

Schröder Maximilian Mathis (2014) Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player - Mathis Schröder HWG9RW korrigiert.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Csekő KatalinNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTgulyasne.drcsekokatalin@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Multichannel-Unternehmen, Media Markt
Felhasználói azonosító szám (ID): Schröder Maximilian Mathis
Dátum: 2014. Dec. 12. 21:26
Utolsó módosítás: 2014. Dec. 12. 21:26

Az archívumban megtalálható verziók

  • Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon. (deposited 2014. Dec. 12. 21:26) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet