A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése

Vajkai Kriszta (2014) A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Vajkai Kriszta BSZEPQ szakdolgozat pdf.-ben.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (9MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
dr Szántó SzilviaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDszanto.szilvia@kvifk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Kampány , Torkos Csütörtök, Turizmus, étterem, Kínálati oldal
Depositing User: Haász Antal
Date Deposited: 2014. Dec. 13. 08:03
Last Modified: 2015. Apr. 24. 14:54

Actions (login required)

View Item View Item