A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél

Turcsányi Bence Dávid (2017) A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of TurcsányiBenceDávid-SZAKDOLGOZAT-végleges!-PDF.pdf] PDF
TurcsányiBenceDávid-SZAKDOLGOZAT-végleges!-PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 07..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (124kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Vámosi Kornélia
NEM RÉSZLETEZETT
Minőségmenedzsment szakirányvezető

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmutató, Vevői elégedettség, Elégedettségmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 08. 10:51
Utolsó módosítás: 2018. Már. 06. 12:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet