A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával

Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf] PDF
A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas kérelem.pdf] PDF
bizalmas kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (261kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, Újrapozícionálás, Élelmiszer
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 12:08
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 13:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet