A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében

Kulcsár Lili (2014) A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Kulcsár Lili szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt a hipotézist vetem fel, hogy a Starbucks Magyarország nem minden marketingmix eleme felel meg a vevői elvárásoknak. A kutatásom célja, hogy megvizsgáljam, hogy a Starbucks Magyarország mennyire felel meg a vevői igényeknek, a marketingmix elemit sorba véve. Ezután az okokra próbálok meg véleményt adni, majd tanácsot a jövőre nézve. Majd javaslatokat fogalmazok meg a Starbucks Magyarország számára, hogy hogyan felelhetnének meg a vendégek elvárásainak még inkább a jövőben, a marketingmix elemeit sorba véve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Totth GedeonNEM RÉSZLETEZETTintézetvezető, tanszékvezető, főiskolai tanár, CSc totth.gedeon@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Starbucks, Kávéházak, Marketing-mix, Vevői elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:19
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 16. 13:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet