A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében

Kulcsár Lili (2014) A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Kulcsár Lili szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatomban azt a hipotézist vetem fel, hogy a Starbucks Magyarország nem minden marketingmix eleme felel meg a vevői elvárásoknak. A kutatásom célja, hogy megvizsgáljam, hogy a Starbucks Magyarország mennyire felel meg a vevői igényeknek, a marketingmix elemit sorba véve. Ezután az okokra próbálok meg véleményt adni, majd tanácsot a jövőre nézve. Majd javaslatokat fogalmazok meg a Starbucks Magyarország számára, hogy hogyan felelhetnének meg a vendégek elvárásainak még inkább a jövőben, a marketingmix elemeit sorba véve.

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Totth GedeonUNSPECIFIEDintézetvezető, tanszékvezető, főiskolai tanár, CSc totth.gedeon@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Starbucks, Kávéházak, Marketing-mix, Vevői elégedettség
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:19
Last Modified: 2015. Nov. 16. 13:48

Actions (login required)

View Item View Item