Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity

Széles Ágnes (2014) Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

This is the latest version of this item.

[img] PDF
Széles Ágnes-Analysis of the Hungarian Tourism Ltd's foreign representation's activity.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Abstract

A dolgozatban, a szerző elemzi a német országi beutazó piac sajátosságait, különös tekintettel az egészségturizmusban résztvevőkre. Ezután, interjúkon keresztül megismeri a Magyar Turizmus Zrt. képviselőinek álláspontját arról, hogy hogyan mit tesz azért a Magyar Turizmus Zrt német külképviselete, a budapesti központtal együttműködve, hogy minél több német turista érkezzen Magyarországra egészségturizmus céljából.

Hungarian title

A Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti tevékenységének elemzése

English title

Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
dr. Kovács MiklósUNSPECIFIEDlecturerdrkovacsm@gmail.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Hungarian Tourism Ltd., foreign representation, German inbound market, health tourism, marketing activity
Depositing User: Herczeg Tamás
Date Deposited: 2014. Dec. 15. 09:44
Last Modified: 2015. Mar. 24. 12:37

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item