Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity

Széles Ágnes (2014) Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Széles Ágnes-Analysis of the Hungarian Tourism Ltd's foreign representation's activity.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban, a szerző elemzi a német országi beutazó piac sajátosságait, különös tekintettel az egészségturizmusban résztvevőkre. Ezután, interjúkon keresztül megismeri a Magyar Turizmus Zrt. képviselőinek álláspontját arról, hogy hogyan mit tesz azért a Magyar Turizmus Zrt német külképviselete, a budapesti központtal együttműködve, hogy minél több német turista érkezzen Magyarországra egészségturizmus céljából.

Magyar cím

A Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti tevékenységének elemzése

Angol cím

Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
dr. Kovács MiklósNEM RÉSZLETEZETTlecturerdrkovacsm@gmail.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hungarian Tourism Ltd., foreign representation, German inbound market, health tourism, marketing activity
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Dátum: 2014. Dec. 15. 09:44
Utolsó módosítás: 2015. Már. 24. 12:37

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet