A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül

László Dóra (2017) A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of László_Dóra_Szakdolgozat.pdf] PDF
László_Dóra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of László_Dóra_Titkosítási kérelem.pdf] PDF
László_Dóra_Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (36kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens, PhD, Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing Mix, Marketing, Marketingkommunikació
Felhasználói azonosító szám (ID): László Dóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 16. 10:41
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 16. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet