A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében

Birinyi Balázs (2017) A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében.pdf] PDF
A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Szilárd
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Online , A/B tesztelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Birinyi Balázs
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 18. 10:54
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 18. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet