Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge

Darvassy Attila (2014) Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[thumbnail of Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge.pdf] PDF
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

This Dissertation gives an insight to the life of the five star and luxurious hotels resident on Budapest. The Author investigates the necessarity of the Concierge in the luxury environment and answers the questions which are rising up regarding their future existence. Other than showcasing the daily work of the Concierge department, the Reception is also presented for the audience. This work is perfect for those who are interested about the way how guests are treated in a luxury hotel.

Magyar cím

Különbség tétel az 5 csillagos és az 5 csillagos luxus szállodák vendég kiszolgálás eredménye között a Recepció és a Concierge szemein keresztül

Angol cím

Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kardos Endre
NEM RÉSZLETEZETT
Óra adó

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Guest Experience, Room's Division, Front Desk, Concierge, Four Seasons, Budapest Hotels, Five Star Hotels
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 16. 09:25
Utolsó módosítás: 2015. Már. 24. 15:02

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet