Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Peretsényi Dániel (2018) Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Az ügyfelek számának növelése az Egyesült Államokban a CXO-Cockpit számára

Angol cím

Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. habil Szabó ZoltánNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTszabo.zoltan.phd@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B marketing, Content Marketing, Márkaismertség
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2018. Jan. 05. 10:18
Utolsó módosítás: 2018. Már. 07. 13:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet