Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Peretsényi Dániel (2018) Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)

Hungarian title

Az ügyfelek számának növelése az Egyesült Államokban a CXO-Cockpit számára

English title

Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. habil Szabó ZoltánUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDszabo.zoltan.phd@gmail.com

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: B2B marketing, Content Marketing, Márkaismertség
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2018. Jan. 05. 10:18
Last Modified: 2018. Mar. 07. 13:13

Actions (login required)

View Item View Item