Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Peretsényi Dániel (2018) Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Thesis.pdf] PDF
Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Az ügyfelek számának növelése az Egyesült Államokban a CXO-Cockpit számára

Angol cím

Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B marketing, Marketing, Márka, Amerikai Egyesült Államok, CXO-Cockpit, Vállalatirányítási rendszer
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Jan. 05. 10:18
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 05:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet