A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel

Szabó Júlia Erika (2018) A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf] PDF
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2048. December 31..

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Ügyfél-elégedettség, Salesforce.com
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Ápr. 25. 08:10
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 03. 14:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet