The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?

Bognár Korinna (2018) The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Bognar Korinna_Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)

Angol cím

The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
PhD Hübner AndreaNEM RÉSZLETEZETTTanársegédHubner.Andrea@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: self-esteem, body image, Adidas, adolescent, female portray
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Dátum: 2018. Ápr. 27. 12:28
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 27. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet