A Helia-D újra pozicionálása

Mannheim Anett (2014) A Helia-D újra pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_MANNHEIM ANETT12.17..pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_MANNHEIM ANETT12.17..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Helia-D egy nagyon sikeres és piacvezető magyar kozmetikum volt a 80-as években. Az azóta eltelt 30 év során viszont nagyon sok versenytárs jelent meg a piacon. Ennek következtében teljesen újra kellett gondolni a Helia-D marketing-tervét, pozicionálását.

Magyar cím

A Helia-D újra pozicionálása

Angol cím

The Repositioning of Helia-D

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hamburger Béla
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Marketing terv, Marketing-mix, Pozicionálás, Fogyasztók, SWOT-analízis, Marketingkommunikáció, Újra pozicionálás, Versenytársak
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 18. 09:37
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet