Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása

Radó Dávid László (2018) Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
radodavid_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. habil Kovács AndrásUNSPECIFIEDegyetemi docenskovacs.andras2@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Településmarketing, régió- és településmarketing, Marketingstratégia
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. May. 07. 08:05
Last Modified: 2018. Sep. 12. 11:47

Actions (login required)

View Item View Item