A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása

Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
SZAKDOLGOZATn_Nagy Fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A városmarketing új trendjének számító Smart City társadalmi és gazdasági hatásainak vizsgálata Debrecen Smart City példáján keresztül megvizsgálva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Formádi KatalinNEM RÉSZLETEZETTPh.D.Formadi.Katalin@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Városmarketing, Városmarketing trendek, Smart city, Életminőség, Debrecen, Okos város
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2018. Máj. 04. 08:43
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 30. 12:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet