A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása

Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
SZAKDOLGOZATn_Nagy Fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A városmarketing új trendjének számító Smart City társadalmi és gazdasági hatásainak vizsgálata Debrecen Smart City példáján keresztül megvizsgálva.

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Formádi KatalinUNSPECIFIEDPh.D.Formadi.Katalin@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Városmarketing, Városmarketing trendek, Smart city, Életminőség, Debrecen, Okos város
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. May. 04. 08:43
Last Modified: 2018. Aug. 30. 12:41

Actions (login required)

View Item View Item