Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division

Zagyi Fanni Fruzsina (2018) Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 2_Zagyi_Fanni_Dissertation2018.pdf] PDF
2_Zagyi_Fanni_Dissertation2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2038. December 31..

Download (1MB)
[thumbnail of CopyCAT - 20180503131925477.pdf] PDF
CopyCAT - 20180503131925477.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg until 2038. December 31..

Download (292kB)

Magyar cím

A CRM szerepe a L'Oréal Magyarország Kft. Aktív Kozmetikai Divíziójának internetes kereskedelmében

Angol cím

The Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
NEM RÉSZLETEZETT
Duális képzésvezető, angol BA KM képzésvezető

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-commerce, L'Oréal Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 03. 17:16
Utolsó módosítás: 2020. Már. 17. 04:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet