A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében

Szabó Kata (2018) A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_3.pdf] PDF
Záródolgozat_3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (513kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájaként az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft. (röviden: STIHL Kft.) szakkereskedőket támogató marketingtevékenységét szeretném bemutatni a vállalat 2018. évi tavaszi kampányán keresztül.A STIHL Kft. intenzív B2B (business-to-business) és B2C (business-to-consumer) marketingtevékenységet folytat. A marketingkommunikációs eszközei között a marketingkampány is szerepel: évente kétszer – tavasszal és ősszel – akciós kampányt hirdet a végfelhasználók részére, az akciós időszak alatt pedig jelentősen segíti a szakkereskedői marketingtevékenységet. Jelenleg a trendek azt mutatják, hogy az offline marketingeszközök mellett egyre jelentősebbé válnak az online megoldások is. A STIHL Kft. végfelhasználói körét tekintve azonban felmerül a kérdés, hogy a vállalat célcsoportja vajon milyen médiumokból tájékozódik, az online vagy inkább a hagyományos, offline felületeken informálódik. Kutatásom során arra keresem a választ, hogy átvette-e a közösségi média a vezető szerepet a hagyományos médiumoktól a STIHL Kft. 2018. évi tavaszi kampányában.

Magyar cím

A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
NEM RÉSZLETEZETT
Minőségmenedzsment szakirányvezető adjunktus PhD BGE

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kommunikáció, Stihl Kft., Elektromos kéziszerszám
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 04. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Már. 26. 06:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet