Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Nagy Viktor István (2018) Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf] PDF
Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?

Magyar cím

Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szánthó Zsuzsánna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Bor, Bormarketing, Marketing, Direkt marketing, Értékesítés, Borpiac, Versenyhelyzet, Royal Borház
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 04. 10:11
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 12. 15:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet