Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében

Molnár Kristóf Róbert (2018) Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Szakdolgozat_Molnár Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Eszes IstvánUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDEszes.Istvan@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Mikrovállalkozás, Kis- és középvállalkozás, Online marketing, Nemzetköziesedés, Informatikai fejlesztés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2018. May. 08. 15:17
Last Modified: 2019. May. 08. 09:14

Actions (login required)

View Item View Item