AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A HAZAI MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK NEMZETKÖZI TÉRNYERÉSÉBEN

Molnár Kristóf Róbert (2018) AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A HAZAI MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK NEMZETKÖZI TÉRNYERÉSÉBEN. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat_Molnár Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Eszes IstvánNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTEszes.Istvan@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , KKV-k internethasználata, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Molnár Kristóf
Dátum: 2018. Máj. 08. 15:17
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 08. 15:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet