A középiskolai tanulók pénzügyi műveltségének vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei

Kósa Attila (2018) A középiskolai tanulók pénzügyi műveltségének vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kósa Attila_A középiskolai tanulók pénzügyi műveltségének vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kósa Attila_A középiskolai tanulók pénzügyi műveltségének vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a középiskolás korosztály pénzügyi műveltségének kérdéskörét elemzi. Eközben felméri, hogy mely iskolatípusokban milyen mértékben van jelen a pénzügyi ismeretek oktatása akár önálló óraként, akár más tárgyakhoz kapcsolódva. Elemzi a fiatalok öngondoskodásról alkotott képét, véleményét, illetve több aspektusból vizsgálja a "digitális bennszülöttek" hagyományos és elektronikus pénzügyekkel kapcsolatos ismereteit, ide értve a pénzügyi termékek biztonságos használatára vonatkozó fontosabb szabályokat is.

Magyar cím

A középiskolai tanulók pénzügyi műveltségének vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdász tanár MA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Karakasné Morvay Klára
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai docens, PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Pénzügyi műveltség, Pénzügyi Oktatási Program, financial literacy, Fejlesztés, Fiatalok szokásai
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 12. 08:49
Utolsó módosítás: 2018. Nov. 16. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet