Egy nemzetközi cég leányvállalatának egyéni és integrált online megjelenési előnyei és hátrányai a Liberty Incentive és Kongresszus Budapest Kft. példáján keresztül

Sándor Anna (2018) Egy nemzetközi cég leányvállalatának egyéni és integrált online megjelenési előnyei és hátrányai a Liberty Incentive és Kongresszus Budapest Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat végleges - Sándor Anna.pdf] PDF
Szakdolgozat végleges - Sándor Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 10..

Download (2MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (120kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
tanszékvezető, Marketingkom. szakirányvezető főiskolai docens PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Online Marketing, Közösségi média, Liberty Incentive és Kongresszus Budapest Kft., Leányvállalat, Rendezvényszervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 10. 08:02
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet