Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva

Loch Robin (2018) Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Szakdolgozat_Loch_Robin.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Debreceni JánosUNSPECIFIEDTanársegédDebreceni.Janos@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Sofitel Budapest Chain Bridge, Elégedettségmérés, Vendégelégedettség
Depositing User: Horváth Viktória
Date Deposited: 2018. May. 10. 13:01
Last Modified: 2018. Jul. 26. 14:18

Actions (login required)

View Item View Item