Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market: Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing

Kiss József Péter (2014) Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market: Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Kiss_Jozsef_Peter-KB35MD-1415S1_BGF-ASIS.pdf] PDF
Szakdolgozat-Kiss_Jozsef_Peter-KB35MD-1415S1_BGF-ASIS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

The main objective of this Graduation Thesis is to provide practical, actionable knowledge and useful tools to the hands of Kilpatrick’s managers that in real-life, with proven efficiency, work successfully in increasing client retention rate. Kilpatrick has already decided with convincing reasoning that as a starting point they choose for customer satisfaction surveys (CSSs) in order to collect information that give a basis for improvement. Therefore, the Thesis explores how to make customer satisfaction surveys truly effective and efficient and at the same time studies numerous other tools to reveal for Kilpatrick allowing the company creating and implementing them, starting with the considered most important one, besides the CSS. As a proposed solution, the use of an innovative question phrasing style has been outlined, which includes two critical elements: changed perspective and awareness-raising wording. This is assumed to make Kilpatrick’s surveys truly effective, interesting and out of ordinary.

Magyar cím

Az Executive Search piacon alkalmazható eszközök a Client Retention Rate növeléséhez: Különleges fókusz az egyedülálló Customer Satisfaction Survey-ken, fordított perspektívával a kérdés megfogalmazásban

Angol cím

Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market: Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
Marketing Professzor, PhD, BGF Külkereskedelmi Kar

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, Kilpatrick, Állásközvetítés, Munkaerőpiac
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:19
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 10. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet