A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)

Farouq Suhil (2018) A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness). Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_FS.pdf] PDF
Szakdolgozat_FS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
NEM RÉSZLETEZETT
Mester oktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségfejlesztés, Szolgáltatás, Vevői elégedettség, Lord Body Fitness, Sport, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 08:14
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 29. 09:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet