Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján

Jámbor Tamás (2018) Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka_jambortamas.pdf] PDF
projektmunka_jambortamas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás-FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: vendégkommunikáció, Front Office, panaszkezelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 18. 08:26
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 22. 12:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet