Le rôle des médias sociaux dans la stratégie marketing des marques fast fashion : Étude de cas H&M et Zara

Nagy Dorisz (2018) Le rôle des médias sociaux dans la stratégie marketing des marques fast fashion : Étude de cas H&M et Zara. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of NagyDoriszLWG444MEMOIRE.pdf] PDF
NagyDoriszLWG444MEMOIRE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A közösségi média szerepe a fast fashion márkák marketing statégiájában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szilágyi Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divatmárka, Fast fashion, E-marketing, Kommunikációs stratégia, Instagram, H@M, Zara, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 10:13
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 06. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet