Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája

Szépvögyi Arnold (2018) Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tát-Ablak út Kft. Marketing Stratégiája PDF.pdf] PDF
Tát-Ablak út Kft. Marketing Stratégiája PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kötelező szakmai gyakorlatomat a Tát Ablak-út kft-nál végeztem és a szakdolgozatomat is a céggel kapcsolatosan írtam. A szakdolgozatom témája a cég számára marketing stratégia kidolgozása. Leszögezte a stratégia szempontjából fontos alapokat, rámutattam a cég szempontjából lényeges kérdésekre. Kialakítottam a cég jövőképét, értékeit és misszióját, lefolytattam a különféle kutatásokat, elemzéseket. Létrehoztam a cég számára a stratégia szempontjából lényeges alappilléreket, amiket érdemes figyelemmel követni, és nagyobb hangsúlyt kell fektetni rájuk.

Magyar cím

Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Kovács András
NEM RÉSZLETEZETT
Tanszéki koordinátor, Ph.D., BGE KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 17. 14:06
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 20. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet