Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében

Döme Andrea (2018) Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Döme Andrea szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Schultz ÉvaUNSPECIFIEDóraadóeva.schultz0919@gmail.com

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Promóciók, Reklám, Magyar fogyasztók
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. May. 14. 11:15
Last Modified: 2018. Sep. 25. 15:18

Actions (login required)

View Item View Item