A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor

Alexhauser Liza (2018) A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor. Faculty of Finance and Accountancy.

[img] PDF
alexhauserlizaszakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (961kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Brávácz IbolyaUNSPECIFIEDfőiskolai docens, PhD, BGEBravacz.Ibolya@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: maketing, startup, marketingkommunikáció, public relations
Depositing User: Alexhauser Liza
Date Deposited: 2018. May. 15. 10:39
Last Modified: 2019. Apr. 04. 09:40

Actions (login required)

View Item View Item