How to improve customer retention for Plinga's social farming games?

Pálvölgyi Máté (2014) How to improve customer retention for Plinga's social farming games? Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Final Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Vásáry ViktóriaNEM RÉSZLETEZETTegyetemi docens PhD vasary.viktoria@kkfk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Játékpiac, Fogyasztói magatartás , Marketingkommunikáció , Plinga
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Feb. 25. 09:35
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 07. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet