Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül

Takács Diána (2018) Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Takács_Diána_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2023. Május 16..

Download (4MB)
[img] PDF
Titkosítási_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (801kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozási és Emberi Erőforrások Intézeti tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Somogyi AlizNEM RÉSZLETEZETTfőiskolai docensSomogyi.Aliz@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: szolgáltatás, ügyfélszolgálat,telefon, menedzsment, minőség
Felhasználói azonosító szám (ID): Takács Diána
Dátum: 2018. Máj. 16. 08:36
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet