Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül

Takács Diána (2018) Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.

[img] PDF
Takács_Diána_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2023. May 16..

Download (4MB)
[img] PDF
Titkosítási_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (801kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Vállalkozási és Emberi Erőforrások Intézeti tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Somogyi AlizUNSPECIFIEDfőiskolai docensSomogyi.Aliz@uni-bge.hu

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: szolgáltatás, ügyfélszolgálat,telefon, menedzsment, minőség
Depositing User: Takács Diána
Date Deposited: 2018. May. 16. 08:36
Last Modified: 2018. May. 16. 08:36

Actions (login required)

View Item View Item