Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján

Tóth Cintia Eszter (2018) Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
SKMBT_C35318051513232.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (273kB)
[img] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2023. Május 16..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment szak

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Zsigmond SzávaNEM RÉSZLETEZETTTanársegéd, Teamcoachzsigmond.szava@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingstatégia, Cukrászda, Marketingterv
Felhasználói azonosító szám (ID): Tóth Cintia Eszter
Dátum: 2018. Máj. 16. 09:18
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 09:18

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet