Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján

Tóth Cintia Eszter (2018) Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján. Faculty of Finance and Accountancy.

This is the latest version of this item.

[img] PDF
SKMBT_C35318051513232.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (273kB)
[img] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2023. May 16..

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment szak

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Zsigmond SzávaUNSPECIFIEDTanársegéd, Teamcoachzsigmond.szava@uni-bge.hu

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Marketingstatégia, Cukrászda, Marketingterv
Depositing User: Tóth Cintia Eszter
Date Deposited: 2018. May. 16. 09:18
Last Modified: 2018. May. 16. 09:18

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item