Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában

Jakab Zsolt (2018) Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Ügyfél-elégedettség a Budapest Bank fiókhálózatában (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2023. Május 16..

Download (2MB)
[img] PDF
Jakab Zsolt titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (235kB)

Magyar cím

Ügyfél-elégedettségszerepe a Budapest Bank fiókhálózatában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Brávácz IbolyaNEM RÉSZLETEZETTfőiskolai docens, BGEbravacz.ibolya@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Ügyfél-elégedettség, Panaszkezelés, Személyes panaszok
Felhasználói azonosító szám (ID): Jakab Zsolt
Dátum: 2018. Máj. 16. 13:54
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet