Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál

Ferencz Viktória Veronika (2018) Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2068. December 31..

Download (1MB)
[img] PDF
1_PDFsam_125_PDFsam_1FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2068. December 31..

Download (141kB)

Hungarian title

Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Hamburger BélaUNSPECIFIEDÓraadóHamburger.Bela@uni-bge.hu

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Ügyfél-elégedettség, Belső ügyfél-elégedettség, Fogyasztói lojalitás
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. May. 17. 15:35
Last Modified: 2018. Sep. 13. 16:31

Actions (login required)

View Item View Item